Ads

مالشیا وزیر نہیں عمران خان کو اچھی بات بتاتاہوں، شیخ رشید

 راولپنڈی: وزیر ریلوے شیخ رشید احمد کا کہنا ہے کہ میں مالشیا وزیر نہیں اور وزیر اعظم عمران خان کو ہمیشہ اچھی بات بتاتا ہوں۔

راولپنڈی میں تقریب سے خطاب کے دوران وزیر ریلوے نے کہا کہ پہلے بھی ریلوے کا وزیر رہا ہوں ،اس مرتبہ وزیر بنا ہوں تو خزانہ خالی ہے، مالشیا وزیر نہیں عمران خان کو اچھی بات بتاتا ہوں، شریف برادران جیل کے بزدل ہیں، وہ ڈیل سے اب ڈھیل پر آرہے ہیں، مجھے اس کا علم ہے کہ شہباز شریف نے اسپیکر قومی اسمبلی سے ملاقات کیوں کی ، میں سپریم کورٹ بھی جارہا ہوں کیونکہ دودھ کی رکھوالی بلے کو نہیں سونپی جاسکتی۔

شیخ رشید نے کہا کہ چور مچائے شور کی فلم نہیں چل سکتی، یہ پی اے سی میں اس لئے ہیں کہ اپنے پروڈکشن آرڈر خود جاری کرسکیں لیکن ریمانڈ کے دوران پروڈکشن آرڈر نہیں جاری ہوسکتا۔ پبلک اکاؤنٹس کمیٹی میں کسی لڑائی جھگڑے کے لئے نہیں جارہا، دو پی اے سی ہوں گی ایک شہبازشریف اور دوسری شیخ رشید کی ہوگی، امید ہے اسپیکر میرے نام کا نوٹی فکیشن جلد جاری کریں گے۔

The post مالشیا وزیر نہیں عمران خان کو اچھی بات بتاتاہوں، شیخ رشید appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو http://bit.ly/2WxgJxc
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment