Ads

ڈائری پر کارٹون نہیں بناتا، خود کو مصروف رکھتا ہوں، یونس خان

 لاہور:  یونس خان نے کہا ہے کہ میں ڈائری پر کارٹون نہیں بناتا صرف خود کو مصروف رکھتا ہوں۔

سابق کپتان یونس خان نے کہا ہے کہ میں ڈائری پر کارٹون نہیں بناتا،خود کو مصروف رکھتا ہوں تاکہ چھوٹی چھوٹی باتیں بھول نہ جاؤں اور وقت آنے پر کھلاڑیوں کو بتا سکوں، میرا مزاج کافی تبدیل ہوچکا، کافی پیتا اور مطمئن رہتا ہوں۔

انھوں نے کہا کہ میں کھلاڑیوں کے ساتھ وابستگی ضروری سمجھتا ہوں، محمد حفیظ کی نہ صرف بیٹنگ پر کام کیا بلکہ گالف میں سوئنگ بھی بہتر بنانے کیلیے رہنمائی کرتا رہا، یاسر کے بال بنائے، دیگرکھلاڑیوں کے ساتھ بھی بے تکلفی کی فضا پیدا کی تاکہ میرے ساتھ بات کرنے میں کوئی جھجھک محسوس نہ کریں، مجھے وولمر اسی طرح بیٹا سمجھ کر ڈیل کرتے تھے۔

The post ڈائری پر کارٹون نہیں بناتا، خود کو مصروف رکھتا ہوں، یونس خان appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/2GgFqKF
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment