Ads

پاکستان مہمان نواز، یادیں لے کر جا رہی ہوں، گیبریلا کیووس

پاکستان مہمان نواز، یادیں لے کر جا رہی ہوں، گیبریلا کیووس

اسلام آباد: بین الپارلیمانی یونین کی صدر گیبریلا کیووس نے کہاہے کہ پاکستانی ثقافت اور مہمان نوازی کی یادیں ساتھ لے کر جارہی ہوں۔

بین الپارلیمانی یونین کی صدر گیبریلا کیووس نے کہاہے کہ پاکستان آ کر بڑی خوشی ہوئی، پاکستانی ثقافت اور مہمان نوازی کی یادیں ساتھ لے کر جارہی ہوں، پاکستان میں سیاحت، سرمایہ کاری اور اقتصادی تعاون کو فروغ دینے کے وسیع مواقع موجود ہیں، وہ پاکستان کا دورہ مکمل کرنے کے بعد وطن واپس چلی گئیں۔

سینیٹ سیکریٹریٹ کی طرف سے جاری بیان کے مطابق سینیٹر برائے مہمان دار ی سینیٹر مرزا محمد آفریدی اور سینیٹ کے اعلیٰ حکام نے آئی پی یو کی صدر کو اسلام آباد انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر الوادع کیا۔

گبریلا نے کہاکہ گوادر، لاہور، مری اور دیگر مقامات اپنی ایک تاریخی اہمیت رکھتے ہیں، انھوں نے کہا کہ پاکستان آئی پی یو کا ایک فعال رکن ہے اور وہ امید کرتی ہیں کہ پاکستان آئی پی یو کے پلیٹ فارم پر اپنا موثر کردار ادا کرتا رہے گا، بین الپارلیمانی فورمز ڈائیلاگ کا ایک بہتر موقع فراہم کرتے ہیں۔

 

The post پاکستان مہمان نواز، یادیں لے کر جا رہی ہوں، گیبریلا کیووس appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/3gIhuw4

via Blogger https://ift.tt/3lw8VrV
August 29, 2020 at 10:59PM
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment