Ads

شہباز شریف سے ملاقات کے بعد بہت پریشان ہوں، اہلیہ تہمینہ درانی

شہباز شریف سے ملاقات کے بعد بہت پریشان ہوں، اہلیہ تہمینہ درانی

سابق وزیراعلیٰ پنجاب کی اہلیہ تہمینہ درانی کا کہنا ہے کہ شہباز شریف سے ملاقات کے بعد بہت پریشان ہوں۔

قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف شہباز شریف کی اہلیہ تہمینہ درانی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ٹوئٹ کرتے ہوئے کہا کہ شہباز شریف سے ملاقات کے بعد بہت پریشان ہوں، اسلام آباد میں جو شہباز صاحب کے بلڈ ٹیسٹ ہوئے اُن میں کچھ غیر معمولی علامات ظاہر ہوئی ہیں۔

تہمینہ دُرانی  نے کہا کہ شہباز شریف کینسر سروائیور ہونے کی وجہ سے لندن میں باقاعدگی سے بلڈ ٹیسٹ وغیرہ کرواتے تھے جب کہ ان کے چیک اپ کے لیے ابھی تک میڈیکل بورڈ تشکیل کیوں نہیں دیا گیا۔

The post شہباز شریف سے ملاقات کے بعد بہت پریشان ہوں، اہلیہ تہمینہ درانی appeared first on ایکسپریس اردو.



from ایکسپریس اردو https://ift.tt/2Qtsy7m

via Blogger https://ift.tt/2BLH9Tq
December 02, 2018 at 12:03AM
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment